laatste

21 januari 2019 - Denpasar, Indonesië

Zo dit is dus mijn laatste blog die ik schrijf. Eigenlijk had ik er al helemaal geen zin meer in, maar ik doe het omdat het wel leuk is om later terug te lezen en alle avonturen niet te vergeten natuurlijk. De afgelopen twee weken hebben we al afscheid genomen van verschillende mensen die weer terug vlogen naar Nederland. Ik vond dit echt vreselijk, wat ben ik slecht in afscheid nemen. Hierdoor kreeg ik ook het besef dat het echt bijna allemaal over is en dat straks het ‘normale’ leven weer gaat beginnen, waar ik dus super erg tegen op zie. De maanden zijn echt voorbij gevlogen en naast stage en de weekendjes weg heb ik echt goede vriendschappen opgebouwd en ook mijzelf wel leren kennen. De feestdagen vieren op Bali was echt heel bijzonder, met 30 graden kerst en oud&nieuw vieren brengt toch wel een andere sfeer. Maar de mensen hier voelde ook echt als een familie (de Kertha Fam). Ik ben ook naar Nusa Penida geweest, echt het mooiste eiland wat ik heb bezocht tijdens mijn tijd op Bali. De stranden waren zo mooi, echt onbeschrijfelijk. Ook ben ik naar Nusa Lembogan geweest ook erg mooi. De laatste weken staan nu vooral in het teken van genieten, laatste dingen bekijken en afscheid nemen van geweldige mensen die ik zeker in Nederland nog ga zien in Groningen, Rotterdam, Maastricht en wie weet komen ze een keer naar Hippolytushoef haha.

Ik zie jullie snel weer in Nederland!

1. Monique Klein:
    21 januari 2019
    Lieve Saar, wat is het snel gegaan en wat heb je meegemaakt... Ik snap dat je nog niet naar huis wil maar ik kan niet afwachten tot ik je weer zie! X
  2. Monique Klein:
    21 januari 2019
    Hoi Sharon mijn mobiel is weer eens stuk . Dus ook namens mij , via de iPad van je moeder ook namens mij nog een prettige laatste week en ben ook blij dat ik je binnenkort weer in levende lijven zie. gr Je vader
  3. Ria:
    27 januari 2019
    Goed om te lezen dat je een geweldige stage hebt gehad. Geniet nog maar even van die laatste week. Groetjes Ria
  4. Opa Kertha:
    28 januari 2019