Batur, bali united & Wedding

5 november 2018 - Bali, Indonesië

Selamat Siang! (Goede middag). Ondertussen is het alweer November en zit ik al bijna op de helft van mijn stage in Bali. Hier voelt het totaal niet als november, want de temperatuur is hier nog steeds 29 graden. Wel is het regenseizoen begonnen. Het is gelukkig niet zo dat het dan de hele dag regent maar even een harde bui, en dan weer droog, koud wordt het gewoon nooit. Ook deze week heb ik weer genoeg leuke dingen mee gemaakt zoals: een vulkaan beklommen en naar twee voetbalwedstrijden van Bali United geweest. Op zaterdag gingen wij de Mount batur beklimmmen. Om 1:00 uur s’nachts zijn we met een groep vertrokken en om 5:00 uur in de ochtend kwamen we aan boven op de berg, precies op tijd om de zonsopgang te bewonderen. Dit was de klim zeker waard🤠, en het was natuurlijk een perfecte locatie om foto’s voor op Instagram te maken. Om 10;00 uur in de ochtend kwamen we weer thuis bij Hotel Kertha bedulu, waar alweer het volgende feestje op ons stond te wachten.. een Poolparty. Geen idee waarom mensen dit bedacht hadden na een avond strijden op een berg en niet slapen, maaar de poolparty was desondanks zeker een succes, dat wel. Ook zijn we met een groepje naar twee wedstrijden van Bali Untied geweest. Ook weer een belevenis om een keer mee te maken, ook al ziet het voetbal er echt niet uit, de sfeer is geweldig. Ondertussen mis ik de handbal best erg, om weer even echt te sporten. Het enige wat ik echt niet miste daaraan zijn de blauwe plekken en de kneuzingen, maar ik merk dat ik daar geen handbal voor nodig heb. Ik weet opzich wel dat ik onhandig ben, maar ik bewijs het mijzelf elke keer weer. Ik ben al drie keer kei hard uitgegleden bij het zwembad, een keer met een stoel achterover gevallen tegen het zwembad, een keer stond ik naast mijn scooter en druk ik opeens het gas in waardoor mijn scooter naar voren vliegt en omvalt, ook ben ik een keer bij Suus en een keer bij Menno terwijl ik achter op de scooter zat bijna van de scooter gevlogen😂. En vannacht zat ik bij Britt achterop krijgen we een lekke band, dus toen maar met z’n drieën bij Suus op de scooter naar huis gereden door de stromende regen, echt een helse rit ... Gelukkig heb ik nog geen grote ongelukkig gehad en dat houden we hopelijk zo haha. Op stage gaat het ook goed en leer ik steeds meer van de cultuur. Afgelopen weekend waren wij met het hele huis uitgenodigd voor de trouwerij van Agung. Wij wonen bij hem en zijn familie. Bijzonder op een keer mee te maken! Iedereen was gekleed in traditionele Balinese kleding. Wat ze allemaal precies deden weet ik niet want er gebeurde ongeveer 10 dingen tergelijkertijd maar wel heel mooi om te zien! Deze week heb ik mij voorgenomen dat ik mijzelf weer even meer richten op de studie. Groetjesss!

1. Klaas Jan:
    6 november 2018
    Weer mooi verhaal en belevenissen Sharon. 😊 En mooie foto,s natuurlijk
  2. Petra numeijer:
    7 november 2018
    Leuk Sharon.
    Weer een mooi verhaal .
    Maar wel voorzichtig he stunt woman.