update

22 december 2018 - Denpasar, Indonesië

Na een paar weken heb ik eindelijk weer even tijd gevonden om een blog te schrijven. Het is 22 december en ik lig op het strand met 30 graden. Moeilijk te bevatten dat het over 3 dagen kerst is.. Ik heb het zo erg naar mijn zin hier dat ik echt verdrietig word van het idee dat ik over 1 maand alweer bijna naar Nederland vlieg. Vorige week was Nicole hier 11 dagen en het was geweldig. Naast de vele feestjes zijn we naar de Gili eilanden geweest. Na de aardbevingen is het daar erg rustig maar de stranden en het snorkelen is daar nog steeds prachtig. We hebben gezwommen met schildpadden echt een ervaring. De 11 dagen zijn voorbij gevlogen, en ik vind het heel leuk dat Nicole nu weet waar ik woon, met welke mensen ik omga en wat ik hier allemaal uitspook. Bij deze blog plaats ik vooral veel foto’s omdat ik gewoon geen zin meer heb om alles uitgebreid op te schrijven haha. De plekken waar ik kom zijn niet te beschrijven en op de foto’s is alles minder mooi dan het echt. 2018 is al bijna afgelopen en dit was echt een geweldig jaar voor mij. Ik heb persoonlijk het beste handbal seizoen ooit gedraaid, geweldige mensen leren kennen, nieuwe vriendschappen opgebouwd, de mooiste feestjes (Pinkpop,flora, kermissen en festivals) beleefd, vakantie naar Mallorca, een jaar lang vrijgezel geweest (heerlijk😛), verhuisd naar Bali, m’n Engels verbeterd en al met al een klein beetje een beter mens geworden. Ik denk dat 2019 eigenlijk niet beter kan, maar laten we het hopen. Iedereen alvast fijne feestdagen en bedankt voor dit geweldige jaar!! ❤️

1. Monique Klein:
    22 december 2018
    Hoi lieve Saar! Mag als eerste reactie schrijven op je laatste blog, had je net nog via FaceTime gesproken en zoals je schrijft wat een jaar heb je meegemaakt. Hoe bewust heb je gekozen en wat ben je als mens gegroeid. Ikke mag daar van genieten vanaf de zijlijn (net als bij handbal) en ben in alles je grootste fan. Vannacht droomde ik over je dat ik je zo mis maar ik weet hoe goed het je vergaat en daar ben ik mega trots op. Hele mooie gezellige dagen gewenst op Bali met al je nieuwe lieve goede vrienden daar, ik kijk er naar uit die allemaal eens te ontmoeten. Dikke kus mama
  2. Joke Boersen:
    23 december 2018
    Hee Saar, wat een ervaringen doe jij op! Hoorde van Nicole dat het in 1 woord geweldig is zowel de mensen, de stage, de natuur en de feesten. Wij wensen je hele fijne feestdagen en dat 2019 maar net zo'n Top jaar mag worden!
    Groetjes Ronald en Joke
  3. Jasmijn Verswijveren:
    31 december 2018
    Super leuke foto's Sharon!
    En fijn om te horen dat je het zo leuk hebt.
    Als je terug bent hoop ik je snel weer te zien!

Heel veel kusjes van Jasmijn (je achternichtje haha)
  4. Andre De Haas:
    7 januari 2019
    Geweldig dat je een top jaar hebt gehad en dar er nog vele mogen volgen.😁