1 month down, 4 to go.

8 oktober 2018 - Bali, Indonesië

Het begint hier nu echt als thuis te voelen. Ik ben alweer 1 maand hier in Bali, en ik heb het nog steeds super erg naar mijn zin. Op mijn vrije dagen ga ik leuke dingen doen. Afgelopen week ben ik (illegaal) naar een resort geweest om hier te relaxen en te zwemmen. Zelf zou ik dit natuurlijk nooit durven maar Menno neemt mij hier mee naar toe. Als je gewoon een kamernummer bedenkt kom je zo het terrein op en kan je de hele dag bij een prachtig zwembad/privé strand liggen. Ook heb ik voor het eerst gesnorkeld. Eigenlijk vind ik dit super eng, omdat ik bang ben dat ik word opgegeten door een walvis, maar ik heb mij er overheen gezet.  Helaas was er niet veel te zien maar wel een leuke ervaring en ik ga dit zeker nog vaker doen op andere plekken. Op maandag zijn we met een groepje naar WaterBlow gegaan, dit is een rots waar de golven bij elkaar komen en een heel mooi effect geeft. Helaas was dit dicht omdat de golven te heftig waren, maar wij zijn stiekem over het hek geklommen om toch een paar foto’s te maken (alles voor de Instagram). In de avond was er een afscheidsfeestje van Henk. Op dinsdag avond ging ik uiteten met 3 meiden uit het huis, dit escaleerde uiteraard weer want na 4 cocktails en een paar shotjes stonden we achter de microfoon mee te zingen met Ed Sheeran. Wel gelachen. Op vrijdag avond was het afscheidsfeestje van Froukje. Die na 4 jaar terug naar Nederland gaat en wij haar super erg gaan missen! Samen met Britt hebben wij een afscheidslied geschreven en die op zondag avond met de hele groep gezongen (Echt een tranentrekker). En nu op maandag begint mijn week weer op stage. Vandaag ben ik samen met een collega naar het noorden van Bali gereden om daar waterfilters te brengen naar een dorpje. Indrukwekkend om te zien hoe de mensen wonen. Op mijn stage doe ik veel afwisselend werk en leer ik de taal steeds beter. Vorige week was ik bij een collega uitgenodigd om met het hele team te eten. De mensen zijn hier erg gastvrij en ik leer veel over de cultuur. Nu Henk en Froukje weg zijn zal het deze week wel iets rustiger worden in het huis wat betreft de Anytimers en Riedpijpjes, maar dan kan ik mij iets meer focussen op school. Dat is ook wel fijn!

1. Klaas Jan:
    8 oktober 2018
    Hoi Saar
    Weer mooie verslagen en foto's . Het begint al een aardig boekwerk te worden. 😀Geniet ze daar!!
  2. Melanie ruitenburg:
    9 oktober 2018
    Hey sharon!
    Super leuk om aldoor je verhalen te lezen!😀👍ben blij dat je het zo naar je zin hebt! Veel plezier en lekker genieten daar! 💋mel
  3. Petra numeijer:
    10 oktober 2018
    Hoi Sharon.
    Meid wat beleef je een hoop.
    Lekker allemaal ontdekken.
    Echt mooi om te lezen